Școala Primară „Spiridon Vangheli”, nr.21 din cadrul Direcției Învățământ, Tineret și Sport mun. Bălţi, anunţă din data de 23.04.2025 concurs pentru ocuparea postului vacant de director adjunct pentru activitatea didactică 0,5 unități.

A V I Z

 În conformitate cu prevederile Regulamentului  cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţământ general, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 163/2015 cu modificările ulterioare (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2015, Nr. 124-130, art. 806, modificat prin ordinul MEC nr.884/2022, Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2022, Nr. 1071, în vigoare din 16.09.2022, cu ordinul MEC nr.114 din 24.01.2025 Cu privire la modificarea Regulamentului cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţământ general, Școala Primară „Spiridon Vangheli”, nr.21 din cadrul Direcției Învățământ, Tineret și Sport mun. Bălţi, anunţă din data de 23.04.2025 concurs pentru ocuparea postului vacant de director adjunct pentru activitatea didactică 0,5 unități.

În conformitate cu pct. 14 al Regulamentului, la funcția de director adjunct pentru activitatea didactică  a instituției de învățământ pot candida persoane care întrunesc cumulativ următoarele condiţii:

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova. Pot face excepţie de la această condiţie candidaţii la funcţiile de directori ai instituţiilor de învăţământ private;
  • deţine studii superioare de master (nivel 7 CNC) sau echivalente. În cazul candidaţilor la funcţia de director al instituţiei publice de educaţie antepreşcolară şi de învăţământ preşcolar din mediul rural, după prelungirea concursului conform prevederilor pct. 62, subpct. 1) şi 3), sau în situaţia organizării unui concurs repetat, pot fi admişi atât candidaţii cu studii superioare de licenţă (nivel 6 CNC), cât şi cei cu studii medii de specialitate pedagogică (absolvenţi de colegiu).
  • deţine o experienţă profesională de cel puţin trei ani într-o funcţie de conducere sau în activitatea didactică. Fac excepţie de la această condiţie candidaţii la funcţiile de director/director adjunct din instituţiile privat de învăţământ.
  • la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 ani.
  • cunoaşte limba română (pentru angajare în localităţile populate de diferite grupe minoritare unde predarea se realizează în limbi materne sau în instituţiile unde limba de predare este alta decât limba română – cunoaşte limba română la nivel de comunicare şi limba respectivă);
  • este declarată aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei, conform certificatului medical eliberat în condiţiile legii de medicul de familie;
  • nu are antecedente penale;
  • nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(l) lit. g)-r) sau destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public, în temeiul unui act incontestabil;
  • nu are interdicţie de a ocupa funcţii de conducere.”

În conformitate cu pct.16 al Regulamentului, candidaţii pentru ocuparea funcţiei de director adjunct pentru activitatea didactică a instituţiei de învăţământ depun personal sau prin reprezentant, prin poştă sau prin e-mail, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:

  • cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 al Regulamentului „Cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituţiile de învăţământ general”;
  • copia actului de identitate;
  • copia/copiile actului/actelor de studii;
  • certificat – dovadă a activității didactice; copie adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitate;
  • curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr. 2 al Regulamentului;
  • certificatul medical eliberat de medicul de familie ce atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere al sănătăţii pentru exercitarea funcţiei;
  • declaraţia pe proprie răspundere privind prezentarea, la data interviului, a proiectului planului de dezvoltare al instituţiei pentru cinci ani conform domeniului de responsabilitate;
  • cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere;
  • candidatul/candidata poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial; recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, statutul de expert/evaluator naţional/internaţional etc.

Candidații/candidatele  pentru ocuparea funcției de director adjunct pentru activitatea didactică  în   Școala Primară „Spiridon Vangheli”, nr. 21  urmează să depună dosarul de concurs personal sau prin reprezentant la Școala Primară „Spiridon Vangheli”, nr. 21, str. Tudor Vladimirescu, 16.

Persoana de contact responsabilă de oferirea informației suplimentare și primirea actelor  se desemnează dna Moroșan Nila, secretar – stenograf.

Anticamera, tel.0231/ 33184, e-mail: scoala.nr.21@gmail.com.
Data limită de depunere a dosarului este 23.05.2025.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

back to top