A N U N Ț
Direcția Învățământ, Tineret și Sport cu sediul în mun. Bălți, Piața Independenței nr.1, în condițiile Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul ME nr. 163/2015 anunță din data de 30.07.2024 concurs pentru ocuparea funcției vacante de:
- IPLT ”Mihai Eminescu”
- LT ”Vasile Alecsandri”
- LT ”A.Pușkin”
- Gimnaziul nr.19
- Școala Sportivă Specializată de box ”B.Petuhov”
- IET nr.2
- Școala primară nr.16
- Școala primară nr.21
La concurs pot participa cetățeni ai Republicii Moldova cu studii superioare universitare, care au o vechime în activitatea didactică de cel puțin trei ani, care la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu au împlinit vârsta de 65 ani, cunosc limba română, sunt apți din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției, nu au antecedente penale, nu au fost concediați în ultimii 5 ani pe baza art. 86 alin. (1) lit. g)-r) și art. 301 alin. (1) lit. a)-b) din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003 sau destituiți dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, nu au interdicție de a ocupa funcții de conducere.
Candidații pentru ocuparea funcției de director depun personal sau prin reprezentant la Direcția Învățământ, Tineret și Sport, în termen de 30 de zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs care va cuprinde următoarele acte obligatorii:
- cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr. 1 la Regulamentul de concurs, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr. 163/2015, cu modificările ulterioare (se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file);
- copia actului de identitate;
- copia/copiile actului/actelor de studii autentificate;
- copiile actelor autentificate care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
- curriculum vitae de model Europass, al cărui model este specificat în anexa nr. 2 la Regulament;
- certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog) pentru exercitarea funcției;
- cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
- declarația că nu au fost concediați în ultimii 5 ani pe baza art. 86 alin. (1) lit. g)-r) și art. 301 alin. (1) lit. a)-b) din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003 sau destituiți dintr-o funcție publică conform art.64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public și declarația că nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere;
- proiectul planului de dezvoltare a instituției pentru 5 ani, în plic sigilat sau declarația pe proprie răspundere privind prezentarea proiectului planului cu cinci zile înainte de data interviului;
- Alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor autentificate ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/ internaționale, publicațiile didactice și științifice, statutul de expert/evaluator național /internațional, etc.;
Actele din dosarul de concurs pot fi autentificate la notar sau certificate „corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează. Dosarele de participare la concurs nu pot fi completate cu acte ulterior expirării termenului de 30 de zile din ziua publicării anunțului.
Dosarul de concurs se depune personal la Direcția Învățământ, Tineret și Sport, b.411,S.Moloșag, tel.0231/54665, până la data de 29.08.20024, inclusiv, ora 16.00.
